Temat ten piszę dla kompletnych laików - sama nim jestem :P
1 - jak założyć kolejną część swojego wątku.
Kiedyś to moderatorzy dzielili nasze wątki ale od niedawna mamy możliwość zrobić to samodzielnie.
Nie jest to trudne, powiem więcej - to bardzo łatwe.
Obecnie zalecane jest by nasze wątki miały około 80 stron.
Może być trochę więcej lub trochę mniej - trudno jest założyć kolejny wątek w trakcie jakiejś interesującej dyskusji.
Po pierwsze w odpowiednim dziale klikamy na górze strony lub na dole NOWY TEMAT - wpisujemy np.
"Ogródeczek Pepsi część 6 " i gotowe.
Sugeruję by najpierw przygotować sobie kilka ładnych zdjęć na początek nowego wątku.
Sama tego nie zrobiłam ale bardzo mi się spodobało gdy inni wpadli na ten pomysł.
W pierwszej linijce piszemy :
Kontynuacja wątku "Ogródeczek Pepsi część 5" i dajemy link do części 5.
2- Jak zamknąć poprzedni wątek
Szybciutko jak tylko mamy nowy wątek - wchodzimy do starego czyli części 5 i piszemy że kontynuacja tego wątku znajduje się w części 6 - i dajemy link.
Po czym szybciutko prosimy Moderatora o zamknięcie starego wątku.
Jak dzielić i założyć nowy wątek, spis treści, zrobić skróty
- Comcia
- Przyjaciel Forum - gold
- Posty: 13420
- Od: 9 maja 2008, o 14:28
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jak podzielić/zalożyć nowy wątek, spis treści, zrobić skróty
Jak zrobić ładny link
To też jest proste jeśli się wie jak to zrobić.
Podam na przykładzie tego wątku.
Można tak:
http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=3&t=29287
Ale można też tak :
Jak podzielić/założyć nowy wątek, spis treści, zrobić skróty
Wystarczy skorzystać ze schematu :
tu wpisujemy nazwę
Czyli w tym przykładzie będzie wyglądało to tak :
[url=http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=3&t=29287]Jak podzielić/założyć nowy wątek, spis treści, zrobić skróty[/url
Na samym końcu wystarczy dodać nawias ] i już będzie działało :P
To też jest proste jeśli się wie jak to zrobić.
Podam na przykładzie tego wątku.
Można tak:
http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=3&t=29287
Ale można też tak :
Jak podzielić/założyć nowy wątek, spis treści, zrobić skróty
Wystarczy skorzystać ze schematu :
tu wpisujemy nazwę
Czyli w tym przykładzie będzie wyglądało to tak :
[url=http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=3&t=29287]Jak podzielić/założyć nowy wątek, spis treści, zrobić skróty[/url
Na samym końcu wystarczy dodać nawias ] i już będzie działało :P
- Comcia
- Przyjaciel Forum - gold
- Posty: 13420
- Od: 9 maja 2008, o 14:28
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jak podzielić/zalożyć nowy wątek, spis treści, zrobić skróty
Teraz pora założyć własny spis treści.
I tu znów kilka słów wyjaśnienia.
Obecnie nie dopisywane są ani nowe linki do naszych wątków ani nowi forumowicze z własnymi wątkami.
Teraz robimy to sami tworząc własny spis treści.
Najlepiej widać to na przykładzie spisu treści KaRo
Można grupować tematycznie swoje wątki w zależności od potrzeb.
Ten link do własnego spisu treści wklejamy w swojej stopce.
Nie trzeba już martwić się jak zmieścić n-ty link i zmieścić się w 3 linijkach podpisu.
Zakładamy spis treści wątków forumowiczów
tutaj
jest dział gdzie zakładamy swój własny spis treści - nazywamy go oczywiście własnym nickiem :P
W tym dziale mamy możliwość edytowania własnego spisu treści i uzupełniania go przez.... bodajże 10 lat.
Nie ma obawy - w spisie treści zawsze będzie tylko jeden nasz wpis.
Nikt inny nie powinien tam nic dopisywać ( chyba ze przez pomyłkę ) tylko my sami.
Linki do własnych wątków robimy w taki sam sposób jak napisałam powyżej.
WAŻNE - w swojej stopce umieszczamy link do własnego spisu treści zamiast do iluś tam wątków.
Wchodzimy w zakładkę PROFIL, klikamy PODPIS i wklejamy link do naszego spisu treści.
Zapewniam że wystarczy zrobić to raz by nie mieć w przyszłości problemów :P
Jeśli ktoś poczuł się urażony takim łopatologicznym opisem - przepraszam.
I tu znów kilka słów wyjaśnienia.
Obecnie nie dopisywane są ani nowe linki do naszych wątków ani nowi forumowicze z własnymi wątkami.
Teraz robimy to sami tworząc własny spis treści.
Najlepiej widać to na przykładzie spisu treści KaRo
Można grupować tematycznie swoje wątki w zależności od potrzeb.
Ten link do własnego spisu treści wklejamy w swojej stopce.
Nie trzeba już martwić się jak zmieścić n-ty link i zmieścić się w 3 linijkach podpisu.
Zakładamy spis treści wątków forumowiczów
tutaj
jest dział gdzie zakładamy swój własny spis treści - nazywamy go oczywiście własnym nickiem :P
W tym dziale mamy możliwość edytowania własnego spisu treści i uzupełniania go przez.... bodajże 10 lat.
Nie ma obawy - w spisie treści zawsze będzie tylko jeden nasz wpis.
Nikt inny nie powinien tam nic dopisywać ( chyba ze przez pomyłkę ) tylko my sami.
Linki do własnych wątków robimy w taki sam sposób jak napisałam powyżej.
WAŻNE - w swojej stopce umieszczamy link do własnego spisu treści zamiast do iluś tam wątków.
Wchodzimy w zakładkę PROFIL, klikamy PODPIS i wklejamy link do naszego spisu treści.
Zapewniam że wystarczy zrobić to raz by nie mieć w przyszłości problemów :P
Jeśli ktoś poczuł się urażony takim łopatologicznym opisem - przepraszam.