Borówka amerykańska - zamieranie pędów
-
- 10p - Początkujący
- Od: 3 maja 2006, o 11:12
Borówka amerykańska - zamieranie pędów
Witam, szukam pomocy w sprawie borówki.Posadzilam 20 krzaków w 2004 roku jesienia.Staralam się jak mogłam o nie dbać. ale teraz na wiosnę zauważylam ,że coś jest nie tak.Zamierają im końce pędow ,które obcięłam i w ogóle nie rosna tak jakbym chciala. posialam już nawóz do borowki .Czy jeszcze jest coś co koniecznie trzeba zrobić na wiosnę ?
ekopak2005
Usychanie końcówk borówki amerykańskiej
Posadzona miesiąc temu borówka, na tegorocznych przyrostach zaczyna usychac. Usycha dziwnie, bez żółknięcia czy skręcania. Usychające liście (na razie niewiele) sa zielone, sztywne, łatwo sie kruszą. Wykluczam suszę, są solidnie podlewane, ziemia tez jest kwaśna. Nie mam doświadczenia z borówką, nie wiem, co może byś tego przyczyną. Tych parę liści to pestka, ale jeśli dalej to się rozprzestrzeni?
- Admin_(do2007r.)
- ---
- Od: 19 maja 2005, o 14:30
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Kontakt:
Wpisując słowo do przeszukiwarki Forum wpisz kawałek słowa i gwiazdkę "*"
Może coś się pojawi z potrzebnych , poszukiwanych informacji
Może coś się pojawi z potrzebnych , poszukiwanych informacji
---...== Admin ==...---
Prawdopodobnie Najlepsze Forum Ogrodnicze w Polsce.
http://www.FORUMOGRODNICZE.info" onclick="window.open(this.href);return false;
Prawdopodobnie Najlepsze Forum Ogrodnicze w Polsce.
http://www.FORUMOGRODNICZE.info" onclick="window.open(this.href);return false;
- nemo56
- Przyjaciel Forum
- Od: 18 sie 2005, o 15:16
Uff, co za ulga.halaha pisze:Przeszukałam wszystko, nic mi nie pasowało do chrób opisywanych w wyszukiwarce. Obejrzalam jeszcze raz usychającą roślinke i stwierdzilam, ze jest wyłamana przy samej ziemi. Ulżyło mi, bo to nie choroba ani szkodnik. Wycięłam gałązke i po kłopocie.
Dziękuję za porady:)
Warto jednak najpierw dobrze przyjrzeć się roślince, może ona sama da odpowiedź.