Smagliczka skalna - hodowla z nasion.
Smagliczka skalna - hodowla z nasion.
Witajcie.
Kupiłam dzisiaj w sklepie nasiennym bylinę Smagliczkę skalną Alyssum saxatile. Gdy przyjrzałam się z tyłu obrazkom pokazującym jak ją wysiewać okazało się, że
Wysiew w ciepłym pomieszczeniu kwiecień-lipiec.
Wsadzanie do gruntu: wrzesień
Kwitnienie kwiecień-czerwiec
I coś mi nie pasuje z tym wsadzaniem...
Jestem początkującą ogrodniczką. Dostałam od mamy skrawek ziemi na końcu ogrodu do zagospodarowania. To będzie mój pierwszy wysiew z nasion...
Jeśli ktoś ma doświadczenie w hodowaniu tej rośliny to proszę o pomoc.
Kupiłam dzisiaj w sklepie nasiennym bylinę Smagliczkę skalną Alyssum saxatile. Gdy przyjrzałam się z tyłu obrazkom pokazującym jak ją wysiewać okazało się, że
Wysiew w ciepłym pomieszczeniu kwiecień-lipiec.
Wsadzanie do gruntu: wrzesień
Kwitnienie kwiecień-czerwiec
I coś mi nie pasuje z tym wsadzaniem...
Jestem początkującą ogrodniczką. Dostałam od mamy skrawek ziemi na końcu ogrodu do zagospodarowania. To będzie mój pierwszy wysiew z nasion...
Jeśli ktoś ma doświadczenie w hodowaniu tej rośliny to proszę o pomoc.
- chatte
- Przyjaciel Forum
- Od: 19 paź 2006, o 08:52
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Witaj Dario na forum
Trochę mnie zdziwił ten opis wysiewu, jakby to była roslina ciepłolubna
Ja nie wysiewam smagliczki, bo ona świetnie robi to sama, dlatego nie wydaje mi się sensowne wysiewanie jej w pomieszczeniach, kiedy mozna wprost do gruntu na rozsadnik.
Jak chodzi o terminy, to mniej więcej sie zgadza. Jak wysiejesz wiosną, to do września będziesz miała podrosnięte sadzonki, które rozrosną sie w dojrzałe rosliny dopiero nastepnej wiosny i wtedy obficie zakwitną.
Trochę mnie zdziwił ten opis wysiewu, jakby to była roslina ciepłolubna
Ja nie wysiewam smagliczki, bo ona świetnie robi to sama, dlatego nie wydaje mi się sensowne wysiewanie jej w pomieszczeniach, kiedy mozna wprost do gruntu na rozsadnik.