Sukulenty i kaudeksy Ewy
- eba
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 22 lip 2008, o 14:51
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Kontakt:
Sukulenty i kaudeksy Ewy
Witam forumowiczów serdecznie,
Już od dłuższego czasu przeglądam forum, czasami odzywam się (bardziej lub mniej trafnie), i dojrzewam powoli do tego, aby pokazać kilka moich roślin.
Jestem hobbystką - amatorką, która postanowiła zbierać i hodować sukulenty, spotykając się raczej z małym zrozumieniem znajomych (na co tej kobiecie takie powykręcane krzaczki) i obojętną tolerancją męża.
Liczę więc na Wasze wsparcie, moi drodzy .
Zaczynamy:
1.
euphorbia japonica, fockea edulis, adenium obesum.
fockea obecnie wygląda tak.
2.
kedrostis africana (w tle trochę stapeliowatych)
3.
cissus tuberosa
a tu moje cissusowe przedszkole
4.
kompozycja: haworthia, aloesy i czerwona euphorbia (od jednej bardzo miłej forumowiczki )
5.
sansewerie i haworthia
6.
inne sansewerie
7.
aloe humilis
To tyle na razie. Ciąg dalszy nastąpi .
Już od dłuższego czasu przeglądam forum, czasami odzywam się (bardziej lub mniej trafnie), i dojrzewam powoli do tego, aby pokazać kilka moich roślin.
Jestem hobbystką - amatorką, która postanowiła zbierać i hodować sukulenty, spotykając się raczej z małym zrozumieniem znajomych (na co tej kobiecie takie powykręcane krzaczki) i obojętną tolerancją męża.
Liczę więc na Wasze wsparcie, moi drodzy .
Zaczynamy:
1.
euphorbia japonica, fockea edulis, adenium obesum.
fockea obecnie wygląda tak.
2.
kedrostis africana (w tle trochę stapeliowatych)
3.
cissus tuberosa
a tu moje cissusowe przedszkole
4.
kompozycja: haworthia, aloesy i czerwona euphorbia (od jednej bardzo miłej forumowiczki )
5.
sansewerie i haworthia
6.
inne sansewerie
7.
aloe humilis
To tyle na razie. Ciąg dalszy nastąpi .
- Agii
- Od: 2 lip 2008, o 20:59