Elila- Mój ogródek-początek.
- elila
- 1000p
- Od: 24 kwie 2009, o 20:05
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Kontakt:
Elila- Mój ogródek-początek.
Witam! Jestem początkującym ogrodnikiem. W tym roku rozpoczęłam tworzenie mojego ogródka. Z uwagi na to, że mieszkam na jednym podwórku z teściami, mam do swojej dyspozycji tylko skrawek przestrzeni, ale mam nadzieje, że będzie to mój mały raj!
- JolantaG
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 3 lis 2008, o 14:52
WITAJ ELILO ,pięknie rozpoczynasz tworzenie swego raju .
Roślinka pod migdałkiem ,to chyba tojeść ,jeśli kwitnie na żółto to pewnie ona.Wstawiaj większe fotki ,łatwiej będzie oglądać i identyfikować roślinki .Życzę powodzenia w realizacji planów .
Piękne hosty ,im też przydało by się chociaż troszkę cienia.
Roślinka pod migdałkiem ,to chyba tojeść ,jeśli kwitnie na żółto to pewnie ona.Wstawiaj większe fotki ,łatwiej będzie oglądać i identyfikować roślinki .Życzę powodzenia w realizacji planów .
Piękne hosty ,im też przydało by się chociaż troszkę cienia.
Witaj Ela,dobrze się zaczyna ,opisz po częsci jak planujesz zagospodarować swój ogród,ma się rozumieć że cały środek będzie zasiany trawą?Co do kamieni jako obwódki rabat ,nie jestem ich zwolennikiem ,będzie trawa ,kosiarką nie wykosisz ,będzie trzeba skubać bo będzie się wpychać między kamienie,ale każdy robi jak mu się podoba ,ja tylko tak od siebie.
- elila
- 1000p
- Od: 24 kwie 2009, o 20:05
- Kontakt: