Reo meksykańskie
Reo meksykańskie
jestem nowa - wiec z gory przepraszam jeśli lamie zasady... znalazlam to zdjecie na tym forum i bez wahania "ukradlam". Wszystko po to, zeby sie dowiedziec co to za roslina!!! blagam powiedzcie - ma dla mnie wielkie emocjonalne znaczenie a nie wiem jak sie nazywa i jak ja pielegnowac.
pozdrawiam,
ania
pozdrawiam,
ania
cudownie
bardzo wam dziekuje!!!!!
to teraz - jeśli mozna - pytanie szczegolowe: czy moze stac blisko okna? zauwazylam ze smutkim, ze chyba gubi tam kolor.... ale to moze nie dlatego... i czy nie jest trujace (dziecko, kot)?
sorry, za glupie pytania - ale odziedziczylam kilka slicznych roslin a jestem kompletnym laikiem. nie chce im zrobic krzywdy. Ba! zamiuerzam zostac supoer kwaitowym hodowca.
Jak pofotografuje reszte, to będę dalej dopytywac...
to teraz - jeśli mozna - pytanie szczegolowe: czy moze stac blisko okna? zauwazylam ze smutkim, ze chyba gubi tam kolor.... ale to moze nie dlatego... i czy nie jest trujace (dziecko, kot)?
sorry, za glupie pytania - ale odziedziczylam kilka slicznych roslin a jestem kompletnym laikiem. nie chce im zrobic krzywdy. Ba! zamiuerzam zostac supoer kwaitowym hodowca.
Jak pofotografuje reszte, to będę dalej dopytywac...
- Karo
- -Administrator Forum-.
- Od: 16 sie 2006, o 14:39
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Kontakt:
Ok Aniu! Proszę jednak o pisanie postów poprawną polszczyzną,używająć wielkich liter i polskich znaków jak ć,ź,ń ą itd.
Przywiązujemy wagę do prawidłowej pisowni aczkolwiek drobne literówki mogą zdarzyć się każdemu.
Reo meksykańskie to roślina bardzo łatwa w uprawie
Od końca maja do lipca kwitnie niezwykłycmi kwiatostanów (w muszelkach).
Wymaga stanowiska jasnego wtedy ma prawidłowe wybarwienie liści.
Przez cały rok należy zapewnić roślinie temperaturę pokojowa. Podlewać należy systematycznie miękką wodą. Nawozić należy raz w tygodniu wiosną i latem, w pozostałym okresie raz w miesiącu. Przesadzać roślinę każdego roku.