Moje borówki- proszę o porady
Moje borówki- proszę o porady
Witam,
Otóż jesienią zeszłego roku posadziłem sobie 6 krzaków 3 letniej borówki amerykańskiej odmian: Darrow, Bluecrop, Patriot - po 2 krzaki każdej.Ziemia nie była w żaden sposób zakwaszana, gdyż sprzedawca krzaczków doradził aby zakwasić ziemie jakimś nawozem na wiosne. Pod borówki dałem trochę liści orzecha oraz kilka gałązek świerkowych, tak aby roślinka miała co nieco próchnicy. Sprawdziłem ziemie pehametrem i wyszedł wynik ok. 5,5-6. Mieszkam w woj. Lubelskim, ziemia na mojej działce ma mało próchnicy, tak na głebokości ok. 40 cm jest troche piaszczysta, a gdzieniegdzie gliniasta. No i teraz zapytam się tak, co dalej z nimi robić, czym zakwasić najlepiej, co zrobić jeszcze? Proszę o porady, jestem zielony w tym temacie.
Otóż jesienią zeszłego roku posadziłem sobie 6 krzaków 3 letniej borówki amerykańskiej odmian: Darrow, Bluecrop, Patriot - po 2 krzaki każdej.Ziemia nie była w żaden sposób zakwaszana, gdyż sprzedawca krzaczków doradził aby zakwasić ziemie jakimś nawozem na wiosne. Pod borówki dałem trochę liści orzecha oraz kilka gałązek świerkowych, tak aby roślinka miała co nieco próchnicy. Sprawdziłem ziemie pehametrem i wyszedł wynik ok. 5,5-6. Mieszkam w woj. Lubelskim, ziemia na mojej działce ma mało próchnicy, tak na głebokości ok. 40 cm jest troche piaszczysta, a gdzieniegdzie gliniasta. No i teraz zapytam się tak, co dalej z nimi robić, czym zakwasić najlepiej, co zrobić jeszcze? Proszę o porady, jestem zielony w tym temacie.
Re: Moje borówki- proszę o porady
Zastosuj siarczan amonu dawka ja w opisie na opakowaniu dostępny w sklepie castorama .
Mysłowice
- zelwi
- 500p
- Od: 27 cze 2007, o 09:50
- Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.