Miejski ogródek Ani - moje początki
- Aancyk
- 1000p
- Od: 20 lis 2010, o 17:21
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Miejski ogródek Ani - moje początki
Witam serdecznie ,
z ogromną nieśmiałością postanowiłam założyć swój wątek. Jestem laikiem ogrodowym i cała wiedza jaką posiadłam w ciągu roku, pochodzi z tego forum.
W zeszłym roku nabyliśmy z mężem małą, wąską (niecałe 600 m kw.) działkę w mieście, obok miejsca w którym teraz mieszkamy. Miała to być inwestycja na przyszłość. Mimo, że to niemal centrum miasta i na działce stoją dwa domki, to do tej pory nie było tam w ogóle mediów(tzn. wody, kanalizacji, gazu) a całość prezentowała obraz nędzy i rozpaczy. Niestety do tego mamy nieciekawe sąsiedztwo, z jednej strony stacja transformatorowa, a z drugiej tory kolejowe, ale mimo to jestem szczęśliwa że mamy nasze miejsce na ziemi. Oczywiście w planach był tylko remont domków (miały być w przyszłości wynajmowane) i zagospodarowanie terenu polegające na posianiu trawki i posadzeniu żywopłotu ze szmaragdów. Jednak obecność na tym forum i rodzące się niespodziewanie zamiłowanie do tego kawałeczka ziemi i roślin zmieniły troszkę nasze plany. Jeden z domków stojących na działce postanowiliśmy przebudować prawie od podstaw i kiedyś, w przyszłości w nim zamieszkać...
luty 2010
Wiosna-lato 2010
Jesień 2010
Nasz przyszły domek 2010 i marzec 2011
z ogromną nieśmiałością postanowiłam założyć swój wątek. Jestem laikiem ogrodowym i cała wiedza jaką posiadłam w ciągu roku, pochodzi z tego forum.