Tajemniczy ogród

Zdjęcia naszych ogrodów.
Awatar użytkownika
Alidka
50p
50p
Od: 21 mar 2012, o 10:59
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Tajemniczy ogród

Post »

Witajcie!
Forum czytam już od jakiegoś czasu, niesamowita skarbnica wiedzy! WOW - naprawdę szczerze podziwiam Was wszystkich za zapał i pasję! ;:180
Mam na imię Agnieszka,
nie jestem zupełnym laikiem ale też nie mam wielkiego doświadczenia w sprawach ogrodowych. Wychowałam się na wsi, moja babcia miała gospodarstwo rolne, a później moja mama mały ogród warzywny przy domu - od powijaka siałam, sadziłam , przesadzałam i pieliłam. Później przeprowadziłam się do miasta...i teraz po kilkunastu latach doczekałam się własnego ogromnego ogrodu. :tan
Kupiliśmy dom z ogromnym (4000m2) niezagospodarowanym, zaniedbanym, zapuszczonym terenem tzw. ogrodem ;) Wprowadziliśmy się tutaj w lipcu w 2011, więc dopiero teraz tak naprawdę odkrywam jakie np wiosenne kwiaty czy byliny zostały po poprzednich właścicielach. Właściwie wszędzie była tylko trawa lub jak kto woli łąka ;)
Powoli karczujemy teren, przycinamy i wycinamy stare drzewa, przycinamy krzewy itd. W zeszłym roku udało się nam zaorać część ogrodu który chcemy przeznaczyć na warzywnik i sad. I tak powoli do przodu..jest coraz ładniej :D
Ciesze się jak dziecko z tego kawałka ziemi. Teraz planuję, rysuję, zapisuję, szukam fajnych ciekawych rozwiązań. Mam nadzieję, że uda mi się z Waszą pomocą stworzyć uroczy ogród :)

Kilka fotek naszego raju, początki (lipiec 2011):
To są tyły naszej działki, w tle nasz domek.
Obrazek
IMGP0966

tutaj trochę z boku, widok na klony sąsiada
Obrazek
IMGP0967

kawałek podwórka:
Obrazek
IMGP1172

Obrazek
IMGP0972

Tą część ogrodu nazywamy tajemniczym ogrodem, ciągle nas czymś zaskakuje:
Obrazek
IMGP0963

tutaj po wykoszeniu 1/3 zarośli, dzisiaj ten kawałek wygląda zupełnie inaczej... muszę zrobić zdjęcie :)
Obrazek
IMGP0975

I tak oto wygląda mój początek przygody z ogrodem.
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do odwiedzin mojego wątku :)